ДИПКУ

На 13.04.2024 г. ще се проведе онлайн курс на тема Подходът Майндфулнес - път към осъзнато учене           На 20.04.2024 г. ще се проведе онлайн курс на тема Култивиране на толерантност в образователна среда          

Всички статии в блога

Заключителното събитие по проекта TAC - Teaching ADHD Children
А ако искате да се включите в заключителното събитие по проекта TAC - Teaching ADHD Children, което ще се проведе на 23.04 в Стара Загора, не пропускайте да се регистрирате предварително. 👉🏼 Ще има и работилница на тема “Как да помагаме на учениците да развиват уменията си за саморегулация”. ...
Предстоящи онлайн обучения (април-май)
ДИПКУ - Стара Загора Ви представя предстоящите онлайн обучения за месец април 2024 г. - май 2024 г. Онлайн обучения 1. Педагогическото портфолио-философия, технология, практически проекции. Атестиране Дата: 07.04.2024 г. Брой квалификационни кредити: 1. Цена: 80 лв. 2. Подходът Майндфулнес - път към осъзнато учене Дата: 13.04.2024 г. ...
Покана XXIV Международен педагогически форум в Албена
Екипът на ДИПКУ - Стара Загора има удоволствието да Ви покани на XXIV Международен педагогически форум на тема „Образователни политики и практики за благоденствие и устойчивост”. Събитието ще се проведе на 27 - 30 юни 2024 г. в курортен комплекс Албена. Програма Информация за такса правоучастие Регистрация за XXIV Международен педагогически форум ...
Стартиращи професионално-педагогически специализации, позволяващи кандидатстване за III ПКС
По традиция, през последното тримесечие на годината, ДИПКУ - Стара Загора стартират професионално -педагогически специализации, позволяващи кандидатстване за трета ПКС. Това е най-благоприятния момент за учителите да се включат в специализации. Те са подходящи за придобилите 4 ПКС. Препоръчителни са и за учители, които притежават 5 ПКС от тази или от предходни години. ...
Покана за обучение по проект SPICE
Dear candidates, The teacher training program consists of three sequential training phases described in the following link. Each type of training focuses on a spiral development of teachers’ understandings and skills for becoming an Inclusive STEAM educator. On the other hand, the CoP the mission is "Bringing together educators interested in fostering training and policy change in STEAM for a more inclusive educational system." Our ...